Tę imponującą sumę osiągnął Walutomat w ciągu ponad 10 lat istnienia na rynku. Przy czym ostatnie 10 mld to suma, którą przewalutował w niespełna rok.
- Ciągły rozwój serwisu, aplikacja mobilna, nowe partnerstwa, funkcjonalności, metody płatności, kampanie telewizyjne - to wszystko przynosi systematyczne efekty w postaci nie tylko powiększającego się grona klientów, ale również znakomitych obrotów - mówi Anna Skrzypczak, p.o. kierownika Marketingu i PR w Walutomacie.
Za sukcesem Walutomatu stoi także jego charakterystyczna forma działania jako platformy społecznościowej. Serwis jest de facto pośrednikiem wymiany między ludźmi, którzy mają potrzeby walutowe. To użytkownicy sami ustalają kursy wymiany, a serwis w nie nie ingeruje. Od wymiany pobiera, niezmiennie od wielu lat, jedynie do 0,2 proc. prowizji i nie zamierza tej prowizji podnosić. To powoduje, że atrakcyjne kursy przyciągają klientów indywidualnych i biznesowych.
Obecnie w tym serwisie wymiany walut zarejestrowanych jest ponad 345 tys. klientów. Walutomat zadebiutował na rynku w listopadzie 2009 roku.