Jesteś właścicielem a może znasz placówkę wymiany walut, której nie ma na strefawalut, to wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy!
Tragedia kobieta jest nie normalna. Kilkadziesiąt kilometrów jechałam by odebrać przelew "western union" a jej się ubzdurało, że dowód z aplikacji mObywatel jej nie pasuje. A nie raz w innych kantorach tak wybierałam. Do tego jest nie miła.
Telefon nie należy do kantoru - osoba odebrała i powiedziała, że to 100% pomyłka!!! 13 493-99-82 - NIE DZWONIĆ...
To dziadostwo to już powinno być dawno zlikwidowane wczoraj pracownica kantoru powiedziała że wpłatę mogę dokonać w poniedziałek i tak bez żadnego wyjaśnienia nie wiadomo o przyczynie tak sobie
Dzisiaj o godzinie 18:35 chciałem odebrać przekaz western union a Pracownica kantoru powiedziała, że nie może tego zrealizować bo nie ma czasu. Chociaż przekazy można odebrać do 19:00. Pytanie co w tej pracy jest ważniejszego od obsługi klienta, który chce wymienić lub odebrać pieniądze. Chyba po to tam siedzi żeby bez żadnej łaski robić to co do Niej należy