październik

07

2015

Cinkciarz.pl sponsorem Chicago Bulls!

Cinkciarz.pl, czyli jeden z najlepiej prosperujących e-kantorów na rynku, podpisał umowę sponsorską z prestiżową drużyną NBA - Chicago Bulls. Jest to pierwsza firma o charakterze globalnym, której zaufały popularne "Byki". Świadczy to nie tylko o bardzo szybkim rozwoju samego serwisu, ale również całej branży kantorów internetowych. Wydarzenie odbiło się szerokim echem w mediach zarówno polskich, jak i amerykańskich.

W ramach podpisanej umowy, Cinkciarz uzyskał prawa marketingowe m.in. do zamieszczania logo firmy na bandach elektronicznych przy parkiecie boiska, ekranach LED przy koszu oraz do odtwarzania reklam video przed meczami. Firma będzie określana mianem Official Partner of the Chicago Bulls oraz Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls. Jak zauważa Michael Reinsdorf (Prezydent i Dyrektor Generalny amerykańskiej drużyny):

Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie.

Zdaniem samych przedstawicieli firmy, podpisanie umowy jest historycznym wydarzeniem dla polskiego biznesu, a sama współpraca powinna być owocna dla obu stron.

Goście

Jednym z najgłośniejszych elementów towarzyszących całemu wydarzeniu była obecność byłych prezydentów Rzeczpospolitej Polskiej. Na inauguracji kontraktu pojawili się bowiem Bronisław Komorowski oraz Lech Wałęsa. Patronat ówczesnych głów państwa podniósł rangę spotkania, dzięki czemu zainteresowały się nim międzynarodowe media. Obydwaj prezydenci wygłosili krótkie przemówienia podsumowujące całe wydarzenie. Wyrazili w nich uznanie dla marki Cinkciarz.pl oraz jej osiągnięć na rynku polskim i zagranicznym. Podkreślali wagę umowy szczególnie z punktu widzenia historycznego oraz przewidywali dalszy, sukcesywny rozwój rodzimej firmy.

Dalszy rozwój

Cinkciarz nie bez powodu wybrał Chicago Bulls jako drużynę, którą zdecydował się sponsorować. Na Środkowym Zachodzie znajduje się bowiem aż 3,2 miliona naszych rodaków, co stanowi największe skupisko Polonii w całych Stanach Zjednoczonych. Pochodzący stamtąd zespół NBA posiada 93 miliony fanów na całym świecie, z czego dużą ich część stanowią właśnie Polacy. Jest to dobrze przemyślane połączenie dwóch rynków, które ma zamiar podbijać omawiany e-kantor: poszerzy on rzeszę polskich klientów poza granicami ojczyzny oraz osiągnie wpływy wśród zagranicznych kontrahentów.

Cinkciarz.pl ma zamiar podbijać nie tylko rynek polski i amerykański. Firma planuje wprowadzić markę Conotoxia, która będzie zajmować się prowadzeniem internetowej wymiany walut w innych krajach. Początkowo, mają być to państwa znajdujące się we wspólnocie europejskiej, ale z czasem kantor chce wprowadzić swoje usługi w pozostałych regionach świata. Samo logo i kolorystyka powiązane z nową marką pozostaną jednak niezmienne i będą wyraźnie kojarzyć się z działalnością "Cinkciarza".

Pierwsze akcje promocyjne mają odbywać się właśnie w Stanach Zjednoczonych, gdzie od niedawna znajduje się już reprezentacyjne biuro marki Cinkciarz.pl.

Komentarze



Informacja
Korzystanie z serwisu strefawalut oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, które zapisuje przeglądarka. Więcej w naszej polityce prywatności.